Nyheter !!!

Nu äntligen är internet tillbaka och jag har tagit tre hela dagar för att uppdatera allt jag legat efter med!

Detta är nytt på sidan:

  1. Om oss, uppdaterat vart jag jobbar.
  2. Våra hundar, Ida.
  3. Våra hundar, Ida, Harry, Rut, Ellas fotoalbum
  4. våra hundar, ida, Ella och Rut Ny bild.
  5. Hundutställningar, Ändrat hela den sidan + lagt till nya hundutställningar.. (Nytt från mydog och uppåt)
  6. Valpar, Kull 4, Nya bilder!!!! (Från vecka 4 och uppåt) Förlåt att det tog så lång tid!
  7. Valpköparnas bilder, Bilder på Allie! Lovar er att där kommer det flera, skall bara lägga in de på datorn först.
  8. Våra andra djur, Hönsen, dock ingen bild än..
Det var allt tror jag..

Nu lovar jag att jag skall uppdatera sidan oftare!!



Puss o kram Yvette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0