Godkänd!!!

Jag är här med godkänd som tävlingsledare i freestyle=)
Det var faktiskt jätte trevligt i väsby.. och jag hittade dit!
GPS is the shit om man säger så...

Jag åkte 11 hemifrån och kom till hotellet 17, så lång tid tog det.
Mötte min rumskompis vid 18 trevlig tjej det där..

Sen så kollade vi på lite filmer och käkade chips. Mumms.
Dagen efter åt vi Jättegod hotellfrukost.
Sen träffade vi resten av gruppen, snälla tjejor hela bunten, men vi fastnade lite mer för två tjejor... Så efter teorin så drog vi ner och badade i bubbelpool, och bastu.
Alla utom jag och min rumskompis kom från sthlm annars var det lund och GBG då.

Vi undersökte även Väsby, vi som inte hade vart där innan, fick en Gaidad tur av Sandra.

Dagen efter var det då prov, ute i den underbara solen! Tack och lov! Hur fint väder som helst ju!
....



Sen var det hem efter att ha blivit godkänd i TLUF. Sitta och svettas i en varm bil hela vägen! Jippie!
De var en liten förkortning av resan.

Bilder kommer senare, kanske :)


Kram Kram...

Tack snälla CotonClubben som skickade iväg mig på detta!  Så i framtiden skall jag hålla en Freestyle tävling av/till Coton de tuléars club!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0